داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

اعمال محدودیت‌های جدید در توکیو با اعلام نخست وزیر ژاپن

  • کد خبر: ۶۳۶۰۴
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
اعمال محدودیت‌های جدید در توکیو با اعلام نخست وزیر ژاپن
محدودیت‌های جدید در توکیو و ۳ شهر دیگر از دوشنبه برای مقابله با کرونا اعمال می‌شود.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، یوشیهیده سوگا نخست وزیر ژاپن معرفی اقدامات سختگیرانه علیه کووید ۱۹ را در توکیو، کیوتو و اوکیناوا برای جلوگیری از افزایش مبتلایان تصویب کرد. این محدودیت‌های جدید در فاصله ۱۰۰ روز مانده به بازی‌های المپیک توکیو اعمال خواهد شد.

بر اساس این محدودیت‌ها، رستوران‌ها و فعالیت‌های تجاری از ساعت ۲۰ تعطیل خواهند بود. ظرفیت رویدادهای بزرگ به ۵ هزار نفر محدود خواهد شد. این مشاغل در صورت نادیده گرفتن دستورالعمل‌ها برای داشتن ساعات کار کوتاه‌تر، جریمه می‌شوند.

این محدودیت‌ها از دوشنبه اجرایی می‌شود و در توکیو تا ۱۱ می (۲۱ اردیبهشت) ادامه خواهد داشت. با توجه به افزایش کرونا در ژاپن، این محدودیت‌ها در اوزاکا، میاگی و هیوگو اعمال می‌شود.

براساس گزارش JAPANTIMES، توکیو روز گذشته ۵۷۰ مورد جدید کرونا را ثبت کرده که چهارمین روز متوالی است که این رقم از ۵۰۰ مورد عبور می‌کند. مجموع مبتلایان جدید در سراسر کشور روز گذشته ۳ هزار مورد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->